De opkomst van het internet heeft ons dagelijkse leven voorgoed veranderd. De manier waarop we ons laten informeren, keuzes maken of aankopen verrichten is verschoven van traditionele winkels naar kopen-op-afstand. Deze verschuiving biedt enorme kansen voor bedrijven die zich tijdig aanpassen aan deze veranderende omstandigheden. Custom Connect is typisch zo’n bedrijf.

Custom Connect beschikt over 4 vestigingen, waar ruim 800 medewerkers met veel plezier samenwerken met onze opdrachtgevers om hun eind-klanten: beter en sneller te informeren, te begeleiden bij keuzes en te helpen met het verrichten van aankopen. Via de telefoon, e-mail, chat of andere moderne manieren van communicatie-op-afstand.

De wijze waarop we onze werkzaamheden uitvoeren, is met recht uniek te noemen: de mens staat centraal. We zijn een open en betrokken bedrijf, waar respect en fatsoen hoog in het vaandel staan. Wij zijn van mening dat als je van hoog tot laag in het bedrijf samenwerkt, je gezamenlijk tot de beste prestaties komt. En dat je eerst moet ‘geven’, voordat je gaat ’nemen’.

– Joep Lobach, Algemeen Directeur

Werken bij Custom Connect betekent voor jou werken in een fijne en stimulerende omgeving, waarin naast een prima inkomen, veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Je leert bij ons alle aspecten van het vak klant-communicatie en wel op een dusdanig manier dat je daar in je dagelijkse leven veel profijt van hebt. Je leert contact maken met klanten, behoeften te inventariseren en producten en diensten te verkopen. Ook leer je wat relevante wetgeving voor kopen-op-afstand is en hoe je klantcontact verwerkt in computersystemen.

Je werktijden zijn bij ons zeer flexibel in te delen, waardoor iedereen bij ons een succescolle Contact Center Professional kan zijn. Van jong tot oud, van student tot huismoeder; bij Custom Connect werken unieke mensen die zich inzetten voor het behalen van de beste resultaten. Werken bij Custom Connect? Dan ben je klaar voor de toekomst!

– Gordon Kervezee, Operationeel Directeur