Rens Hermens

Voordat ik Custom Connect kende waren er al vrienden van mij werkzaam binnen dit bedrijf. Ik had een aantal positieve verhalen gehoord, wat voor mij de doorslag gaf om te solliciteren in januari 2014. Het eerste jaar ben ik werkzaam geweest in de rol van Contact Center Agent. Door mijn goede inzet en scores, ben ik 1 jaar later doorgegroeid naar de functie van Senior Agent.

De werkzaamheden van een Senior Agent bestaan voornamelijk uit het naluisteren en beoordelen van gesprekken op het gebied ten aanzien van de Compliancy; het naleven van alle aspecten die een gesprek hoort te bevatten volgens de Wet- en Regelgeving van de Telemarketing. Indien prestaties van agents op salesniveau eveneens achterblijven en de scores niet boven target komen, word ik ook ingezet om de verkooptechnieken van de medewerkers bij te schaven. Dit zorgt ervoor dat de werkzaamheden elke dag verschillen, wat deze functie interessant maakt.

Naast de dagelijkse activiteiten worden er ook genoeg feesten en etentjes georganiseerd. Dit leidt er toe dat medewerkers elkaar beter leren kennen, wat van positieve invloed is op de werksfeer en resulteert in betere scores. Custom Connect vindt het van belang om een hechte cultuur te creëren, wat het werk elke dag zeer aangenaam maakt. Het succes van het bedrijf is namelijk sterk afhankelijk van de medewerkers die de daadwerkelijke sales maken; zij moeten het doen. Ik probeer hen daar als Senior Agent en daarbij gebruikmakend van mijn eigen werkervaring als Agent, zo goed mogelijk in te begeleiden.

Wat ik vaak tegen ze zeg is; hoe zou jij het vinden om opeens gebeld te worden, terwijl je aan het koken/ shoppen/ tv kijken/ sporten bent? Oftewel, je moet tegen de consument zeggen dat je ze begrijpt dat ze zo reageren. Wanneer je de agents een spiegel voor houdt, wordt het allemaal een stuk duidelijker voor ze. Kortom de functie die ik bekleed, de hechte cultuur en de sfeer binnen onze vestiging in Breda, zorgen ervoor dat ik  met veel plezier werkzaam ben voor Custom Connect!.